خانه / گوناگون / همه چیز درباره افزایش عمر باتری تلفن همراه
اینستا گرام سایت آتلانتیک

همه چیز درباره افزایش عمر باتری تلفن همراه

افزایش-عمر-باتری-موبايل

بارها و بارها برایمان تکرار شده است در زمانیکه به گوشی خود نیاز مبرم داریم، همان لحظه شارژ آن ناگهان تمام می شود، پس برای پیشگیری از این اتفاق، بهتر است اصولی را رعایت نماییم که به ما کمک می کند تا از باتری گوشی عملکرد بهتری را در بلند مدت تجربه نماییم و این مهم زمانی اهمیت خود را نمایان می سازد که به یادآوریم گوشی های نسل جدید باتری سرخود هستند و شما نمی خواهید گوشی خود را در کوتاه مدت تعویض نمایید؛ پس با ادامه این مطلب همراه باشید.

در این آموزش به شما نکاتی را یادآور می شویم تا با توجه به آن ها و تکرار آن ها در بلند مدت تبدیل به یک عادت صحیح برای نتیجه ای بهتر شوید:

۱. در شارژ گذاشتن گوشی به صورت طولانی مدت و یا یک شب تا صبح یکی از بدترین عادت هایی است که سبب می شود، عمر باتری گوشی همراه شما در بلند مدت به سرعت کوتاه شود؛ به عبارتی دیگر باید بدانید که زمانی که شارژ گوشی شما کامل شده است و همچنان در شارژ است حدود نیم آمپر جریان برق به باتری می رسد و روی عمر باتری تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

۲. نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت هست این است که گذاشتن گوشی در شارژ، در بلند مدت با توجه به ورود جریان بیشتر برق سبب ایجاد گرما در باتری شده و ما به سادگی از کنار این نکته می گذریم و این در حالی است که به باتری آسیب می زند.

۳. هرگز از گوشی خود همزمان با شارژ شدن استفاده نکنید، این کار علاوه بر اختلال در فرآیند شارژ باعث می شود که گوشی شما اقدام به شارژ شدن سریع نماید و همین سبب می شود تا باتری به شدت داغ کند، سیستم عامل گوشی دچار اختلال می شود و گوشی پیغام می دهد که به دلیل گرم شدن باتری امکان شارژ هم وجود ندارد و به همین سادگی نه تنها گوشی شما شارژ نشد بلکه عمر باتری هم کاهش پیدا کرده است.

۴. حتما توجه داشته باشید در حالت شارژ و استفاده از گوشی این کار برای سلامت شما در بلند مدت زیان های جبران ناپذیری را بوجود خواهد آورد.

۵. پیشنهاد ما این است که گوشی خود را در حالت خاموش و یا در حالت پرواز قرار دهید و سپس اقدام به شارژ نمودن نمایید، در این صورت با کمترین اختلال و تنش و در زمانی کم تر گوشی شما شارژ خواهد شد.

 

مطالب پيشنهادي:

چه نکات مراقبتی می تواند کارایی و عمر باتری گوشی را افزایش دهد؟

مراقبت از باتري گوشي همراه + 5 نکته حفاظت از باتري گوشي + براي افزايش عمر باتري گوشي چکار کنيم؟

درباره ی میلاد بیت اللهی

همچنین ببینید

Fentanyl(Fentanil or Duragesic or Fentora or Sublimaze) معرفي داروي ضد درد فنتانیل - سايت اموزشي اتلانتيک - داروشناسي

معرفي داروي ضد درد فنتانیل – Fentanyl

در این سری از آموزش ها سعی داریم تا شما را با دانش داروشناسی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *