خانه / گردشگری / آتلانتیک کانادا
اینستا گرام سایت آتلانتیک

آتلانتیک کانادا

سواحل اقیانوس آتلانتیک (اطلس) آتلانتیک کانادا - گردشگری آتلانتیک

در سواحل اقیانوس آتلانتیک (اطلس) آمریکای شمالی منطقه ای به نام آتلانتیک وجود دارد که جزئی از کشور کانادا به حساب می آید. این ناحیه با مساحت ۵۰۰۵۳۱ کیلومتر مربع در سال ۲۰۱۶ میلادی جمعیتی در حدود ۲,۳۳۳,۳۲۲ نفر دارد و متشکل از چهار استان به نام های ” نیوبرانزویک “، ” نیوفاندلند و لابرادور “، ” نوا اسکوشیا ” و ” جزیره پرنس ادوارد ” بوده که در کل دارای تراکم جمعیتی در حدود ۴.۷ نفر در هر کیلومتر مربع است.

سواحل اقیانوس آتلانتیک (اطلس) آتلانتیک کانادا - گردشگری آتلانتیک

زمانی که نیوفاندلند در سال ۱۹۴۹ میلادی به کانادا پیوست، نخست وزیر وقت نیوفاندلند، جوی اسمالوود، برای این چهار استان دریایی اصطلاح ” آتلانتیک کانادا ” را تعریف نمود.

سواحل اقیانوس آتلانتیک (اطلس) آتلانتیک کانادا - گردشگری آتلانتیک

امروزه، آتلانتیک کانادا با وجود فرهنگ های اصیل انگلیسی و فرانسوی که از گذشته باقیمانده است، همچنان به عنوان یک منطقه فرهنگی متمایز از کل کشور شناخته می شود.

نقشه آنلاین آتلانتیک کانادا

گالری تصاویر

 

درباره ی میلاد بیت اللهی

همچنین ببینید

گردشگري آتلانتيک-در طبیعت سرسبز گیلان روستایی بسیار زیبا و ییلاقی به نام داماش قرار گرفته است، داماش یکی از روستاهای شهر جیرنده، از توابع بخش عمارلو، شهرستان رودبار است که در 48 کیلومتری جنوب شرقی رودبار و در 130 کیلومتری رشت و در ارتفاع حدود 1750 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

داماش- گنجينه سوسن چلچراغ

در طبیعت سرسبز گیلان روستایی بسیار زیبا و ییلاقی به نام داماش قرار گرفته است، داماش یکی از روستاهای شهر جیرنده، از توابع بخش عمارلو، شهرستان رودبار است که...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *