خانه / گردشگری / میراث فرهنگی برنده اولین جایزه حقوق شهروندی
اینستا گرام سایت آتلانتیک

میراث فرهنگی برنده اولین جایزه حقوق شهروندی

به ‌گزارش آتلانتیک، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ؛ دانشگاه علامه طباطبایی، با هدف ترویج و تقویت گفتمان حقوق شهروندی با اجرای مراسمی ابتکاری برای نخستین بار جایزه حقوق شهروندی را به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به پاس زحماتشان اعطا کرد.

محمد حسن طالبیان معاون میراث ‌فرهنگی و رحمت الله رئوف دستیار ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور حقوق شهروندی، در این مراسم حضور یافتند و نخستین جایزه حقوق شهروندی را به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کردند.

اولین جایزه حقوق شهروندیمعاون میراث ‌فرهنگی در این مراسم گفت: من به نمایندگی از هزاران کارشناس و حافظان صدیق میراث فرهنگی که باید حافظ اصالت، هویت، تاریخ و حقوق مردم و حقوق شهروندی ایران باشند در این مراسم حضور دارم. ایشان در ادامه سخنان خود گفتند: کارشناسان و کارکنان سازمان میراث فرهنگی با عشق و فداکاری حافظ داشته‌های این سرزمین هستند و اتفاقات خوبی در چند سال اخیر رخ داده است و همه این‌ها بدون مشارکت مردمی میسر نمی‌شد.

وی یادآور شد: پارسال با پیروز شدن ایران در بسیاری از محاکم، بیش از ۵۶۰ شیء تاریخی کشورمان از نقاط مختلف دنیا به کشور بازگشت و خبر‌های خوب دیگری هم در راه است.

درباره ی میلاد بیت اللهی

همچنین ببینید

گردشگري آتلانتيک-در طبیعت سرسبز گیلان روستایی بسیار زیبا و ییلاقی به نام داماش قرار گرفته است، داماش یکی از روستاهای شهر جیرنده، از توابع بخش عمارلو، شهرستان رودبار است که در 48 کیلومتری جنوب شرقی رودبار و در 130 کیلومتری رشت و در ارتفاع حدود 1750 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

داماش- گنجينه سوسن چلچراغ

در طبیعت سرسبز گیلان روستایی بسیار زیبا و ییلاقی به نام داماش قرار گرفته است، داماش یکی از روستاهای شهر جیرنده، از توابع بخش عمارلو، شهرستان رودبار است که...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *