خانه / گوناگون / چگونه سیم کارت هاي خود را استعلام نمایم؟
اینستا گرام سایت آتلانتیک

چگونه سیم کارت هاي خود را استعلام نمایم؟

ما در آتلانتیک می خواهیم این بار، در مورد سامانه، استعلام تعداد سرویس های مشترکین اپراتورهای مخابراتی صحبت نماییم.

توجه: آیا می دانستید براساس قانون، کلیه مسئولیت های ناشی از تخلفات پیش آمده از طریق شماره تلفن های همراه، به عهده مالک سیم کارت است؟!

اما نگران نباشید، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، به منظور ساماندهی سیم کارت های تلفن همراهی که با هویت ناقص ثبت شده اند، سامانه استعلام تعداد سرویس های مشترکین اپراتورهای مخابراتی را برای مشترکین تلفن همراه در سراسر کشور راه اندازی کرده اند.

که شما با ورود به این سامانه و ارائه کدملی تان می توانید از تعداد سیم کارت هایی که در شبکه تمامی اپراتورهای تلفن همراه به نامتان ثبت شده، مطلع شوید.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در بخش حقوق کاربران، به سامانه استعلام تعداد سرویس های مشترکین اپراتورهای مخابراتی دسترسی پیدا کنید.

بعد قبل
اسلاید 1 |
اسلاید 2 |
اسلاید 3 |
اسلاید 3 |
بعد قبل

و پس از ارائه اطلاعات هویتی خودتان، در این سامانه پیامکی برایتان ارسال می شود، که تعداد سیم کارت های ثبت شده به نام شما به تفکیک هر اپراتور تلفن همراه درج شده است.

آيا راه ساده تري هم وجود دارد؟

بله، در ادامه یک راه ساده تر را به شما آموزش می دهیم، در این روش کافیست با ارسال کد ملی تان به سرشماره 3000150 یا 3000504901 از تعداد سیم کارت های تحت مالکیت تان با خبر شوید و در صورت مشاهده هر گونه مغایرات نسبت به مالکیت سیم کارت، می بایست سریعا به دفاتر مشترکین تلفن همراه مراجعه نموده و نسبت به غیرفعال نمودن سیم کارت هایی که بدون اطلاع به نام شما ثبت شده اقدام نمایید، البته در حال حاضر علاوه بر تعداد سیم کارت هایتان، می توانید از اطلاعات سایر سرویس های مخابراتی شامل خطوط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ADSL هم که با نام شما ثبت شده باشند نیز از طریق همین سامانه مطلع گردید.

همچنین توجه داشته باشید، ضمن خرید سیم کارت های جدید به نام و با کد ملی شما پیامک اطلاعرسانی از طریق این سامانه برای شما ارسال می شود

درباره ی میلاد بیت اللهی

همچنین ببینید

Fentanyl(Fentanil or Duragesic or Fentora or Sublimaze) معرفي داروي ضد درد فنتانیل - سايت اموزشي اتلانتيک - داروشناسي

معرفي داروي ضد درد فنتانیل – Fentanyl

در این سری از آموزش ها سعی داریم تا شما را با دانش داروشناسی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *