خانه / خودرو / نکات و ترفندهاي ثبت نام اينترنتي محصولات ايران خودرو
اینستا گرام سایت آتلانتیک

نکات و ترفندهاي ثبت نام اينترنتي محصولات ايران خودرو

از آنجا که طرح های ثبت نام اینترنتی در سایت شرکت هاي خودرو سازي، همچون قطره چکانی است، در برابر سیل متقاضیان خودرو، از این رو در نظر بگیرید، که اگر ظرفیت تعیین شده شرکت ایران ‌خودرو برای هر خودرو خود حدود 1000 عدد باشد و در هر طرح فروش چیزی در حدود 100 هزار نفر به سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایند، یعنی تنها یک درصد از مراجعه کنندگان امکان ثبت سفارش موفق خواهند داشت. لذا در این بین تنها افرادی موفق خواهند شد، که عملکرد سریع تری نسبت به سایر متقاضیان داشته باشند و بتوانند در اندک زمانی اقدام به طی کردن مراحل ثبت سفارش و پرداخت هزینه نمایند.

 

آتلانتیک در این مطلب قصد دارد تا شما خواننده محترم این سایت را با نکات مهمی در رابطه با ثبت سفارش در سایت شرکت ایران ‌خودرو آشنا نماید و امیدوار است که تا حدود زیادی شما را در دسترسی سریع تر به سایت و امکان ثبت سفارش کمک نموده باشد.

 

استفاده از اینترنت ثابت و یا مطمئن

استفاده از یک اینترنت مطمئن از جمله مواردی است که چند ثانیه‌ای را برایتان ذخیره می‌کند. استفاده از اینترنت سیم کارت‌های با آنتن مشکل‌دار از جمله دلایل عدم موفقیت شما در روند ثبت سفارش می باشد. پیشنهاد ما استفاده از اینترنت TD-LTE می باشد که طبق بررسی‌های انجام شده بهترین کیفیت اینترنت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، اما در صورت عدم دسترسی ب این نوع اینترنت می‌توانید از اینترنت های ADSL استفاده نمایید.

 

عدم استفاده از موبایل یا تبلت برای ثبت نام

یکی از اشکالاتی که معمولا در هنگام ثبت نام مشاهده می‌شود، این است که برخی پروسه ثبت نام را از طریق موبایل انجام می‌دهند و مشکلات معمول در کار با موبایل باعث می‌شود تا تاخیری هر چند اندک در عملکردشان ایجاد نموده و از قافله ثبت نامی ها جا بمانند. پیشنهاد ما به شما دوست عزیز این است که حتما از یک کامپیوتر با سخت افزار قوی استفاده نموده و یا از یک لپ تاپ سالم و بدون مشکل برای این کار استفاده نمایید.

قبل از شروع طرح وارد اکانت خود در سایت شوید

از دیگر اشکالات متداول این است که دقیقاً ساعت 11 می خواهند به سایت این شرکت مراجعه نمایند و انتظار موفقیت هم دارند! این کار امکان پذیر نیست، یعنی هنگامی که شما ساعت 11 وارد سایت می‌شوید، طبیعتا چند ثانیه برای ورود از دست خواهد رفت که در این بین باقی کاربران سازوکار سفارش را پیگیری نموده و ظرفیت تکمیل می‌گردد. پس حتما همین الان حساب کاربری خود را در سایت ایران خودرو ” www.ikco.ir ” بسازید و حداقل پنج دقیقه قبل از شروع ثبت سفارش، وارد حساب خود در سایت ایران‌ خودرو شوید.

 

مرجع زمان شروع به کار فرآیند ثبت نام سایت ایران خودرو را جدی بگیرید

سایت مرجع زمان برای شرکت‌های خودروساز، سایت  ” time.ir ” می باشد. توجه نمایید که خود را با زمان این سایت هماهنگ نموده و درست راس ساعت 11 اقدام به رفرش کردن سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو نمایید تا امکان ورود به مراحل ثبت سفارش را پیدا کنید. توجه نمایید که قبل از این ساعت از رفرش‌های پیاپی بپرهیزید چرا که امکان بلاک شدن توسط فایروال سرور وجود داشته و عملا قید ثبت نام خودرو را بزنید!!

 

مراحل را به سرعت ولی با دقت انجام دهید

یکی دیگر از اشکالات مشاهده شده در روند ثبت نام، سرعت و یا عجله‌ ای است که منجر به وجود آمدن اشتباهات تایپی و سایر اشتباهات می‌شود. پس برای جلوگیری از بروز این اتفاقات، شرط دقت را در کنار سرعت عمل سر لوحه کارتان قرار دهید.

 

تمرین کنید!!؟

شاید از این حرف تعجب کنید، اما یکبار در طرح‌های فروش کم متقاضی ثبت نام نمایید، چون یکی از ترفندهای جلو افتادن در مراحل ثبت سفارش همین است. یکی از مراحلی که منجر به عقب افتادن کاربر در حین سفارش می‌شود، پر کردن فرم ثبت سفارش است که در صورت ذخیره بودن این اطلاعات در کامپیوتر و پر شدن اتوماتیک آنها، عملا شما چند ثانیه جلو افتاده و شانستان برای ثبت سفارش به شدت افزایش می یابد. بدین منظور در یکی از طرح‌های فروش کم متقاضی ثبت سفارش کنید!؟ اما وارد مرحله پرداخت نشوید!! این اقدام باعث ذخیره شدن اطلاعاتتان در سایت شده و در هنگام ثبت سفارش به شما کمک خواهد کرد.

امیدواریم که این مطالب به شما کمک کند تا خرید مستقیم از شرکت ایران خودرو را تجربه نمایید.

همچنین ببینید

مشخصات فنی کامیونت آمیکو M5.2

مشخصات فنی امکانات و تصاویر کامیونت آمیکو M5.2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *