خانه / گوناگون / مجله آتلانتیک
اینستا گرام سایت آتلانتیک

مجله آتلانتیک

آتلانتیک یکی از صد ها نشریه آمریکایی است که تحت عنوان ماهنامه آتلانتیک در سال ۱۸۵۷ میلادی در بوستون، ماساچوست تأسیس شد و اولین شماره خود را در یکم نوامبر(November) سال ۱۸۵۷ میلادی با موضوع های ادبیات، هنر و سیاست به زبان انگلیسی آمریکایی به چاپ رساند و ماهانه این کار صورت می گرفت و کم کم حوزه های کاری گسترش پیدا می کرد.

نشریه علمی،هنری، ادبی، سیاسی آتلانتیک

یکی از اولین تغییرات مجموعه این بود که در سال ۲۰۰۳ میلادی کلمه ماهنامه را از روی جلد خود حذف کرد و رسما از سال ۲۰۰۷ میلادی با نام آتلانتیک                 (The Atlantic) روی مجله به کار خود ادامه داد و همچنین در سال ۲۰۱۰ اولین درآمد خود را از زدن آگهی در مجله بدست آورد، تیراژ مجله آتلانتیک تا سال ۲۰۱۳ میلادی به ۴۷۷،۹۹۰ رسید و هر ساله ۱۰ شماره به چاپ می‌ رساند. هم اکنون عمده موضوعات چاپ شده در مجله در مورد سیاست خارجی، علم سیاست، اقتصاد، هنر، فناوری و تکنولوژی است و موضوعاتی همچون نقد کتاب و بررسی مسائل فرهنگی نیز در آن انجام می شود.

از موسسان این نشریه می توان به آقایان موسِس دِرِسِر فیلیپس، فرنسیس آندروود، رالف والدو اِمرسون و همچنین هنری وادزورث لانگ‌ فِلو که هر یک شاعر، نویسنده، فیلسوف و… بودند و به طور کلی جزء نخبگان آمریکا به حساب می آمدند، اشاره نمود. دفتر مرکزی این نشریه در حال حاضر در واشینگتن، دی.سی قرار دارد.

درباره ی میلاد بیت اللهی

همچنین ببینید

Fentanyl(Fentanil or Duragesic or Fentora or Sublimaze) معرفي داروي ضد درد فنتانیل - سايت اموزشي اتلانتيک - داروشناسي

معرفي داروي ضد درد فنتانیل – Fentanyl

در این سری از آموزش ها سعی داریم تا شما را با دانش داروشناسی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *