خانه / گردشگری / رونمایی از المان جدید بوشهر در میدان المپیک
اینستا گرام سایت آتلانتیک

رونمایی از المان جدید بوشهر در میدان المپیک

المان شهری بوشهر میدان المپیک

به گزارش آتلانتیک، به نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر، در راستای ایجاد جلوه های بصری و زیبا سازی محیط شهری، شهرداری بندر بوشهر با تلاش و نظارت حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری اقدام به ساخت و نصب المانی جدید در سطح شهر کرده است که در این رابطه دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر سخن گفت.

امیری گفت: با توجه به اینکه ارتقاء کیفیت معابر و زیبا سازی محیط شهری یکی از شاخص های افزایش نشاط و سلامتی در بحث جامعه ایمن بشمار می رود لذا برنامه نصب جلوه های ویژه بصری در سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته و به تدریج المان های بیشتری متناسب با فرهنگ و آداب اسلامی و استفاده از باورها و نمادهای بومی و مردمی تهیه و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

نصب المان جدید شهرداری بوشهر

وی در ادامه افزود: ساخت و نصب المان، آب نما و سایر امکانات از وظایف شهرداری در جهت زیبا سازی سطح شهر می باشد اما از مردم عزیز هم انتظار داریم تا در  حفظ و نگهداری این وسایل کوشا و با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

درباره ی میلاد بیت اللهی

همچنین ببینید

گردشگري آتلانتيک-در طبیعت سرسبز گیلان روستایی بسیار زیبا و ییلاقی به نام داماش قرار گرفته است، داماش یکی از روستاهای شهر جیرنده، از توابع بخش عمارلو، شهرستان رودبار است که در 48 کیلومتری جنوب شرقی رودبار و در 130 کیلومتری رشت و در ارتفاع حدود 1750 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

داماش- گنجينه سوسن چلچراغ

در طبیعت سرسبز گیلان روستایی بسیار زیبا و ییلاقی به نام داماش قرار گرفته است، داماش یکی از روستاهای شهر جیرنده، از توابع بخش عمارلو، شهرستان رودبار است که...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *